Antyczni Strażnicy

Starożytne Wampiry wzniosły potężną Cytadelę, a w niej wybudowały siedem kuźni, które miały dodać Reaverowi mocy. Po śmierci pierwszych Strażników, ich duchy nawiedzają kuźnie, których żywioły odpowiadają właściwościom Filarów, których byli Strażnikiami. Dwie z kuźni, Kuźnia Mroku i Kuźnia Światła, nie mają swych strażników, tak samo jak i Kuźnia Duchów, która przypisana jest Filarowi Równowagi i jego Strażnikowi, który musiał poświęcić swą duszę i dlatego nie może jej strzec.

Kuźnia Ognia / Fire Forge

Konflikt / Conflict

To jeden z pierwszych Antycznych Strażników, który stanie na drodze Raziela. Można go znaleźć na parterze Kuźni Ognia, w komnacie zablokowanej kratą. Jego bronią jest przywoływanie Shades z mrocznej poświaty, którą co jakiś tworzy, ciskanie magicznymi, fioletowymi pociskami oraz odrzucanie przeciwnika tarczą telekinetyczną.

Natura / Nature

To kolejny z pierwszej pary Strażników, który stanął na drodze Raziela w Kuźni Ognia. Znaleźć go można w takim samym pomieszczeniu, na tym samym poziomie. Jako Strażnik Natury ma moc przywoływania Macek z żółtej poświaty, ciskanie różowymi, magicznymi pociskami i odrzucenie przeciwnika tarczą telekinetyczną.

Kuźnia Wiatru / Air Forge

Umysł / Mind

Trzeciego Strażnika można znaleźć w pomieszczeniu znajdującym się za kratą, jak i poprzednich dwóch. Ten z kolei Strażnik ma umiejętność teleportacji, ciskania żółtymi pociskami, tarczę telekinetyczną oraz umiejętność powielenia się, przez co trudno go zabić, ponieważ atakowanie jego awatarów nie czyni mu żadnej krzywdy.

Wymiar / Dimension

Można go spotkać w takim samym pomieszczeniu jak i poprzedniego, jednak dostać się do niego należy z pomieszczenia, w którym rezydował poprzedni Strażnik. Ten duch ma umiejętności bardzo podobne do swego poprzednika. Również może się teleportować, posiada tarczę telekinetyczną oraz ciska różowymi, magicznymi pociskami.

Kuźnia Wody / Water Forge

Stany / States

Tego Strażnika Raziel napotka w Kuźni Wody, w jej głównym pomieszczeniu. To bardzo niebezpieczny osobnik, ponieważ oprócz ciskania różowymi, magicznymi pociskami, może też wytworzyć wokół siebie poświatę, która uniemożliwia trafienie go Reaverem. Co jakiś czas wytwarza też bardziej czerwoną wersję poświaty i jeśli wtedy chwyci Raziela, ten zostanie porażony niby prądem, a uwolnić się od tejże poświaty jest dość ciężko.

Śmierć / Death

Kolejny w trzeciej parze to Strażnik Śmierci, który jest mniej niebezpieczny od Strażnika Stanów, jednak nie oznacza to, że jest łatwym przeciwnikiem. Oprócz tarczy telekinetycznej ciska też białymi, magicznymi pociskami, które mają tendencję do podążania za przeciwnikiem Strażnika, choć tor do dokładnch nie należy. Ponadto ma też tendencję do szarżowania na swego adwersarza.

Kuźnia Ziemi / Earth Forge

Energia / Energy

To jeden z dwóch ostatnich jakich przyjdzie Razielowi spotkać. Rezyduje wraz ze swym kompanem, Strażnikiem Czasu, w głównej komnacie Kuźni Ziemi. Ciska żółtymi, magicznymi pociskami, posiada tarczę telekinetyczną o żółtym zabarwieniu, oraz bardzo niebezpieczną właściwość - co jakiś czas wytwarza wokół siebie żółtą poświatę, która sprawia, że zadane mu wtedy ciosy ranią też jego przeciwnika.

Czas / Time

Jeden z dwu ostatnich Strażników, którego Raziel spotyka w głównej komnacie Kuźni Ziemi. To również osobnik bardzo niebezpieczny, ponieważ jako Strażnik Czasu może spowalniać lub przyspieszać czas. Oprócz tego ciska różowymi, magicznymi pociskami oraz wytwarza na krótką chwilę żółto-różową tarczę, która rani oraz odrzuca przeciwnika do tyłu, by zaraz znów przyciągnąć go do stóp Strażnika.