Miecze

Spectral Reaver

Spectral Reaver

Potężny, niezniszczalny, widmowy, opanowany głodem dusz miecz, który Raziel zdobywa po tym, jak Kain roztrzaskał na nim Soul Reavera. To symbiotyczna broń Raziela, z którą nie może już nigdy się rozstać. Towarzyszyć będzie mu zawsze, ale tylko w świecie spektralnym, ponieważ w świecie materialnym zastąpi ją materialna, niebieska wersja ostrza. Miecz ten nie posiada żadnych dodatkowych właściwości poza tym, że można za jego pomocą wystrzeliwać pociski telekinetyczne.

Material Reaver

Material Reaver

To miecz, który jest odpowiednikiem spektralnej wersji Reavera, ponieważ Raziel może z niego korzystać jedynie w wymiarze materialnym. W wymiarze spektralnym zastąpi go spektralna, zielona wersja miecza. Podobnie do swego poprzednika, nie ma żadnych dodatkowych właściwości, poza możliwością wystrzeliwania pocisków telekinetycznych. Ma jednak pewną właściwość - zyskał coś w rodzaju samoświadomości i teraz, jeśli Raziel będzie nim walczył, zacznie pochłaniać dusze zabitych przez siebie wrogów, nie pozostawiając nic dla Raziela. W miarę ich pochłaniania jego głód staje się coraz większy i w końcu miecz może go obrócić przeciw Razielowi, wysysając jego energię, dlatego należy używać go z rozwagą.

Dark Reaver

Dark Reaver

Po opróżnieniu Kuźni Ciemności z jej mocy, miecz Raziela został przekuty jej mocą i stał się Reaverem Ciemności. To o wiele potężniejsza wersja normalnego Reavera, a co za tym idzie - obdarzona szczególnymi właściwościami. Dzięki mocy Ciemności, Raziel może aktywować platformy opatrzone symbolem Ciemności i za ich pomocą tworzyć Cieniste Mosty, lub oślepiać Oczy-strażników, dziwne konstrukcje strzegące dostępu do ważnych artefaktów bądź przejść.

Light Reaver Kryształ

Light Reaver

Ta wersja miecza jest drugą, na którą Raziel przekuje swe eteryczne ostrze. Prócz tego, że rozświetla otoczenie, posiada tylko jedną dodatkową, wartą wymienienia właściwość. Dzięki wystrzelonemu z jego pomocą pociskowi telekinetycznemu aktywuje kryształy umieszczone nad wszelkiego typu drzwiami, co powoduje ich otwarcie (klejnoty są swego rodzaju zamkami). Kryształy takie można spotkać na głównych wrotach Twierdzy Sarafan, nad komnatą przenoszącą w czasie w Twierdzy oraz w Ustroniu Janosa Audrona.

Air Reaver

Air Reaver

Po trzecim przekuciu Reaver został napełniony mocą Wiatru. To jedna z najlepszych wersji miecza, ponieważ za jej pomocą można najwięcej zdziałać. Można, wystrzeliwując za jego pomocą pociski telekinetyczne, rozbijać spękane ściany. Drugą właściwością jest aktywowanie powietrznych platform. Jeśli włożyć w nią Reavera, powstaje silny prąd powietrza, który pozwoli Razielowi pofrunąć bardzo wysoko. Ostatnią właściwością jest bezproblemowe i szybkie poruszanie się po bagnach, w przeciwieństwie do wcześniejszego grzęźnięcia w jego błotach.

Fire Reaver Platforma Ognia

Fire Reaver

To ostatnia wersja miecza, którą Raziel zdobywa, a dzieje się to po opróżnieniu Kuźni Ognia z jej mocy. Ma tylko jedną dodatkową właściwość - poza tym, że rozświetla otoczenie niczym pochodnia, aktywuje jedyną w Nosgoth platformę ognia, znajdującą się przy Wielkim Południowym Jeziorze, co skutkuje stopieniem lodu, który skuwa jezioro i tym samym pozwala otworzyć główne wrota Twierdzy.

Blood Reaver

Blood Reaver

Starożytny, niezniszczalny miecz wykuty przez Voradora, w czasach gdy jeszcze człowiekiem, a Starożytne Wampiry przekazały mu swój Mroczny Dar. Blood Reaver trafił w ręce Raziela, gdy ten znalazł go po tym, jak został zabrany z Ustronia Janosa Audrona przez Sarafan, którzy to Starożytnego Wampira zamordowali. Miecz ten ma bardzo ciekawą właściwość - odnawia energię życiową Raziela tak szybko, jak szybko ten ją traci. W praktyce czyni go to praktycznie niezwyciężonym, ponieważ wtedy Raziel nie potrzebuje już pochłaniać dusz, by utrzymać się w świecie materialnym. Pomimo to, miecz ma też swoje ograniczenia. Gdy Raziel go dzierży, nie może przywołać eterycznej wersji ostrza, ani przenieść się do wymiaru spektralnego.