To pierwsza z czterech kuźni, które przyjdzie zwiedzić Razielowi w swym pościgu za Kainem. Przysiadła w samym sercu bagien, skrywa sekrety Mroku. Po zdobyciu jej mocy, Raziel będzie mógł oślepiać Oczy-strażników oraz tworzyć cieniste mosty. Odwiedzić ją przyjdzie Razielowi niedługo po wyłonieniu się w przeszłości Nosgoth, chwilę po tym, jak był świadkiem zepsucia Filarów, a po wyjściu z niej spotka bardzo interesujące indywiduum.
To druga kuźnia na drodze Raziela, do której wejście zostało sprytnie umieszczone pomiędzy wodospadami Wielkiego Południowego Jeziora, zaraz obok Twierdzy Sarafan. Budowla przypominająca konstrukcje Starożytnego Egiptu skrywa w sobie moc Światła, dzięki której Raziel będzie w stanie otwierać drzwi zamknięte za pomocą magicznych kryształów. Odwiedzi ją w tej samej erze, w której odwiedził Kuźnię Mroku.
Trzecia Kuźnia na drodze Raziela. Wybudowana na samym końcu kanionów ciągnących się na północny zachód od Ustronia Janosa Audrona, zawiera w sobie moc powietrza. Do złudzenia przypomina piramidy w Ameryce Południowej, a po zdobyciu jej mocy, Raziel będzie w stanie aktywować powietrzne studzienki, rozbijać spękane ściany oraz przemieszczać się po bagnach nie grzęznąć w ich błocie. Kuźnię tę zwiedzi po tym, jak za sprawą Moebiusa, wyłoni się w przerażającej przyszłości Nosgoth, 100 lat po upadku Filarów.
Ostatnia i zarazem najmniejsza z kuźni, które przyjdzie zwiedzić Razielowi. Umieszczona na dalekiej północy Nosgoth, wewnątrz wydrążonej góry, w samym sercu Ustronia Janosa Audrona. Raziel zostaje do niej przeniesiony wbrew swej woli, gdy do Ustronia wdzierają się Sarafanie, a stary wampir chce uchronić Raziela przed schwytaniem i zabiciem. Kuźnia ta skrywa moc ognia, dzięki której Raziel będzie mógł aktywować jedyną w Nosgoth platformę ognia i za jej pomocą rozmrozić Wielkie Południowe Jezioro, które w tej erze zostało skute lodem.