Glify

Glif Przenoszenia / Shift Glyph

Glif Przenoszenia / Shift Glyph

Ten Glif Raziel posiada od samego początku, czyli przebudzenia w pieczarze Eldera. Pozwala mu na przemieszczanie się pomiędzy wymiarami spektralnym i materialnym. By go użyć Raziel musi być w pełni sił i znaleźć niebieski portal. Plusem jest, że nie zużywa magicznej siły.

Glif Siły / Force Glyph

Glif Siły / Force Glyph

To drugi glif jaki Razielowi udaje się posiąść. Jego ołtarzyk ukryty jest w pieczarze na dnie jeziora u wejścia do Bastionu Melchiaha. Gdy Raziel go użyje, fale telekinetycznej energii rozejdą się promieniście z jego ciała, a trafieni nimi przeciwnicy zostaną odrzuceni na dobre kilka metrów. Glif zużywa jeden punkt magicznej siły, a by się do niego dostać, trzeba posiadać umiejętność przenikania przez bramy.

Glif Kamienia / Stone Glyph

Glif Kamienia / Stone Glyph

Trzeci glif znajduje się koło ruin Ustronia Nupraptora, w jaskini na skale. Użycie go powoduje powstanie miejscowego trzęsienia ziemi oraz skamienienia na pewien czas wrogów znajdujących się najbliżej Raziela. Glif zużywa dwa punkty magicznej siły, a by się do niego dostać potrzebne są przenikanie przez bramy, Soul Reaver oraz umiejętność wspinania.

Glif Dźwięku / Sound Glyph

Glif Dźwięku / Sound Glyph

Czwarty glif na drodze Raziela znajduje się w jaskini pod UmilkłąKatedrą, w jamie pod komnatą z rurami. Jeśli go użyć, powstanie fala dźwiękowa, która rani i ogłusza na jakiś czas wrogów naokoło, wystawiając ich tym samym na zabójczy cios. Glif zużywa cztery punkty magicznej siły, a by się do niego dostać potrzebne są przenikanie przez bramy, Soul Reaver, umiejętność wspinania oraz pociski telekinetyczne.

Glif Wody / Water Glyph

Glif Wody / Water Glyph

Kolejny glif znajduje się w sercu Cytadeli Ludzi, ostatniej cichej przystani chroniącej ich przed wampirami. Jeśli Raziel go użyje, wokół niego zaczną promieniście rozchodzić się pierścienie wody i ranić oraz oszałamiać jego przeciwników na pewien czas. Glif zużywa sześć punktów magicznej siły, a by się do niego dostać potrzebne są przenikanie przez bramy, Soul Reaver, umiejętność wspinania, pociski telekinetyczne oraz umiejętność pływania.

Glif Ognia / Fire Glyph

Glif Ognia / Fire Glyph

Przedostatni glif znajduje się w komnacie pod twierdzą Raziela, a dostać się do niego można z zalanego korytarza, który jest drugim wejściem do Zatopionego Opactwa Rahaba. Jeśli Raziel go użyje, powstanie ognisty podmuch, zapalający wszystkich, którzy znajdą się w jego zasięgu. Glif zużywa osiem punktów magicznej siły, a by się do niego dostać potrzebne są przenikanie przez bramy, Soul Reaver, umiejętność wspinania, pociski telekinetyczne oraz umiejętność pływania.

Glif Słońca / Sunlight Glyph

Glif Słońca / Sunlight Glyph

Ostatni glif znajduje się w jaskini nieopodal opanowanej przez Turelim latarni morskiej. Użycie go spowoduje powstanie błysu oślepiającego światła i spłonięcie wszystkich wampirów znajdujących się w jego zasięgu. Jeśli jednak wampir będzie poza bezpośrednim zasięgiem glifu, zostanie oślepiony, ale nie zabity. Glif zużywa dziesięć punktów magicznej siły, a by się do niego dostać potrzebne są przenikanie przez bramy, Soul Reaver, umiejętności wspinania oraz pływania oraz pociski telekinetyczne.