Na początek jedna uwaga techniczna. Poradnik korzysta z kompasu, więc nie będę pisać "otwórz drzwi na południowej ścianie", tylko "otwórz drzwi na ścianie S", co wydaje mi się o wiele prostsze i bardziej zrozumiałe.
Zeskakujemy na sam dół kuźni, zabieramy pochodnię ze stojaka na ścianie "N" i zapalamy ją w kociołku. Gdy woda zacznie się podnosić, szybko po platformach dostajemy się na górę i zapalamy kociołek na "S". Następnie przekuwamy Reavera mocą Światła rys.01 i strzelamy w kryształ pod sufitem rys.02 (rozjarza się na określony czas!). Zeskakujemy na dół, przekuwamy Reavera mocą Wiatru rys.03 i aktywujemy Studzienkę rys.04. Następnie bierzemy pochodnię i zapalamy ją w kociołku na "S" i dzięki wiatrowym platformom dostajemy się do kociołka na "N" i go rozpalamy. Teraz przekuwamy Reavera mocą Światła, ponownie strzelamy w kryształ pod sufitem rys.02 (rozjarza się na określony czas!), zabieramy pochodnię, rozpalamy ją w kociołku i po wiatrowych platformach rys.05 przedostajemy się na półkę na "S" i rozpalamy główne palenisko Kuźni rys.06, by zdobyć jej moc.